Saturday, October 25, 2008

MIMPI INDAH

Filem 'Mimpi Indah' yang dibintangi Bob, Megat Muzhafar, Hafiz Drahman dan Misz Wim Yurnel mengisahkan perjalanan kisah hidup 4 sahabat baik yang mempunyai karakter, impian dan cita-cita yang berbeza. Dalam mengharungi liku-liku kehidupan mereka mempunyai mimpi-mimpi yang indah sehingga menanamkan impian untuk merealisasikan mimpi yang indah tersebut bersama. Walaubagaimanapun pelbagai konflik dan pengalaman pahit yang melanda seakan mematahkan semangat mereka sehingga merenggangkan persahabatan yang di bina.Apakah mimpi indah tersebut? Mampukah mimpi itu menjadi realiti dan bagaimana kesudahan persahabatan yang di bina?
"mimpi2 yang ditaburkan di tengah atmosfera peradaban yang sakit mungkin akan menciptakan para megalomania dan schizoprenik"
Saksikan filem 'Mimpi Indah' hasil karya agung Melly Goeslow yang pasti membuatkan mimpi anda seindah warna warni pelangi pagi.

4 comments:

tom tom bak said...

filem baru ke? hebatnya wim dah jadi pelakon. karya agung Melly Goeslow tu. bila ditayangkan..?

dina lorenza said...

hebat sangat ke filem ni? huhuhu. whateve~ salam kat lelaki2 tampan pelakon filem "mimpi indah" ye. lastly, nak tahu yang lelaki comel tinggi lampai, pakai tshirt putih jacket hitam. ada gaya model hebat. boleh berkenalan tak..? (mampos kalau bf aku tahu..)

nicholas said...

COOL!!!

airil ryzal said...

LASKAR PELANGI
mimpi adalah kunci
untuk kita menakhlukkan dunia
berlarilah tanpa lelah
sampai engkau meraihnya

laskar pelangi
tak kan terikat waktu
bebaskan mimpimu di angkasa
warnai bintang di jiwa

menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya…

cinta kepada hidup
memberikan senyuman abadi
walau hidup kadang tak adil
tapi cinta lengkapi kita

laskar pelangi
tak kan terikat waktu
jangan berhenti mewarnai
jutaan mimpi di bumi

menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia

menarilah dan terus tertawa
walau dunia tak seindah surga
bersyukurlah pada Yang Kuasa
cinta kita di dunia
selamanya
selamanya

theme song "mimpi indah". hehehe